Mustafa Kemal - Yılmaz Özdil

Mustafa Kemal
Yılmaz Özdil



Ben okuduğum tüm kitapları paylaşmayı isterim. Herkes okusun , herkes öğrensin diye. Yalnız öyle bir kitap okudum ki, kimseyle paylaşamam. Yıllar sonra başucu kitabımı buldum. Ben her gün açıp bir kaç sayfa okurum. Okumalara doyamadım.
Lütfen bu kitabı elinize alın ve Yılmaz Özdil'in düşüncelerinden sıyrılın. Kitap yılların birikimi ve objektiflik üzerine kurulmuş. Yılmaz Özdil her şeye belge sunmuş. Artık biri Atatürk hikayesi anlattığında belge istiyorum. Hangi kitaba göre diyorum.
Bu kitaptan cebime onlarca hikaye kaldı. Yıllarca öğrencilerime sunacağım ve anlatacağım bilgi öğrendim.
Tüm kitapları çok hızlı okurken, bu kitabı sindire sindire okudun
 Satır satır, sayfa sayfa. Her sayfada gözümden düşmeyi bekleyen bir damla. Çoğu zaman düştü. Öyle hikayeler okudum ki, kendime gelmem saatleri buldu. Öyle hikayeler okudum ki, ezberlemek için defalarca tekrar tekrar okudum.


Her satırında gerçekliğinden emin oluyorsunuz. O ana kadar bilgilerinizi sorguluyorsunuz. Ben Atatürk hakkında çok okuduğumu düşünürdüm. Maalesef ben bilgim o kadar kısıtlıymış ki.


Bu kitapta;
#Mustafa Kemal'in zorlu hayat mücadelesine
# Mustafa Kemal'in Osmanlı hanedanı ile anılarına
# Mustafa Kemal'in ince ruhuna
#Mustafa Kemal'in yeteneklerine ve sonsuz sevgisine
#Mustafa Kemal'in dini görüşlerine tanık olacaksınız.

Bu kitapta;
# Mustafa Kemal'in Afyon  Kocatepedeki fotoğrafının hikâyesini,
# İlk kadın erkek beraber sinema deneyimi,
# Mustafa Kemal'in kütüphanesinin derinliğini,
# Mustafa Kemal'in gazeteciliğini okuyacaksınız.

Yılmaz Özdil , yıllarca biriktirmiş, bu kitabın başarısının ardında bu koleksiyonculuk yatıyor. İyi ki biriktirmiş, iyi ki yazmış. Ellerine sağlık!

Yorumlar