Evde Ailecek Eğlenebileceğiniz Web 2.0 Araçları

Evde Ailecek Eğlenebileceğiniz Web 2.0 Araçları

Bu yazımda bugünlerde çok popüler olan Web 2.0 araçlarından bahsedeceğim. Öncelikle Web 2.0 Aracı, telefonumuza indirdiğimiz uygulamalardır. Bu yazının farkı bu uygulamadan hangilerini çocuğumuzun eğitimi için kullanabiliriz . Amacımız eğlenerek öğretmektir ve ailecek keyifli vakit geçirmektir.

1) Chatter Pix Kid


Bu bir resim ve nesne konuşturma aracıdır.  Herhangi bir resmin veya nesnenin resmini bu programla çekip, ağız çiziyorsunuz ve ses kaydı yapıyorsunuz. Resim ve nesne konuşuyor. Bunu çocuğunuzun yaptığı bir resmi canlandırmak ya da bir oyuncağı konuşturmak için kullanabilirsiniz.
Nasıl kullandım? 

2) Monster Maker

Bir canavar tasarlama programıdır. Çocuklarla beraber bir canavar tasarlanabilir. Vücudumuzun Türkçesi ve İngilizcesi öğrenilebilir. Canavar ile ilgili hikayeler yaratılabilir.
Nasıl kullandım?

3) Video Voice Changer

Bir ses değiştirme programıdır. Ama asıl özelliği var olan bir videoyu ekleyebilirsiniz. Ailecek çektiğiniz bir videonun sesini değiştirebilirsiniz. Bir çok ses özelliği mevcuttur.  Çocuklar bir hikaye anlayabilir ya da kendini tanıtabilir sonra bir robota ya da uzaylı ya dönüşebilir.

Nasıl Kullandım?


4) Emoji Face Recorder


İçinde bir çok karakter olan bir programdır. Çocuklar bir hayvana ya da bir karaktere dönüşebilir. Karakter çocuklar ne yaparsa aynısını yapmaktadır.

Nasıl Kullandım?

5) Mirror

Bir Karikatür Programıdır. Kendinizin ve çocuğunuzun karikatürlerini anında oluşturabilirsiniz. Değişik durumlara göre karikatürler var. Ücretli ve ücretsiz seçenekler mevcuttur.

Nasıl Kullandım?
Kendi Karikatürüm

6)Voice Tooner

Bu da bir ses değiştirme aracıdır , yalnız kendi  görüntüsü de vardır. 
Çocuklar ve siz bir çok karaktere dönüşebilirsiniz. Uyuyan mikrofona tıklayarak onu uyandırıp, ses kaydı yapacaksınız. Sonra da bir karaktere dönüşeceksiniz.

Nasıl Kullandım?

7) Camart

Bir video programıdır. Çektiğiniz videoyu çeşitli efektlerle süsleyebilirsiniz. En çok çizgi filme ya da çizgi romana dönüştürenler seviliyor. 

Nasıl Kullandım?

8) Split Camera

İki fotoğrafı birleştiren bir programdır. Diğer programlardan farkı canlı olarak yapabilir. Yani çocuğunuzun fotoğrafını çekersiniz sonra yan tarafa geçer ve bir başka fotoğrafını çekersiniz, sanki ikiz gibi olur. 

Nasıl Kullandım?



9) Quiver



Bir Augumented Reality yani bir arttırılmış gerçeklik programıdır. Sadece bir yazıcıya ihtiyacınız var, internete Quiver yazdığınız an bir çok resime ulaşabilirsiniz ya da program üzerinden de  resieri indirebilirsiniz. Resimleri çocuğunuz boyadıktan sonra bu program ile 3 boyutlu olarak canlandırabilirsiniz.

Nasıl kullandım?


10) Stop Motion Studio



Stop motion bir hareketli resim hazırlama uygulamasıdır.  Bir çok fotoğraf çekilir ve birleşince bir videoya dönüşür, bu programı gördüğünüz zaman bir çok videonun nasıl hazırlandığını anlayabilirsiniz. Çocuğunuzla aktivitelerinizi bu programla videoya dönüştürebilirsiniz.

Nasıl Kullandım?

Yorumlar

Yorum Gönder