Ücretsiz Eğitim Platformları

Ücretsiz Eğitim Platformları


Herkes İçin ; 


Bilge İş Net


Tanıtım videosu :

https://youtu.be/Ufr0SAgy8-o



Bu platformu açıldığı günden beri takip ediyorum. ODTÜ, Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti İşbirliği ile kurulmuş bir platformdur. İlk amacı kobiler olsa bile herkese açıktı. ODTÜ rektörü imzalı üniversite onaylı online sertifika vermektedir.

Hakkında

BilgeIş, 17 Aralık 2015 tarihinde Orta Doğu Teknik Üniversitesi (ODTÜ) tarafından, Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti'nin desteği ile hayata geçirilmiş bir projedir. Amaç, herkese 100 adet çevrim içi dersi ücretsiz olarak sağlayabilmektir. 17 Ekim 2017 itibariyle BilgeIş başarıyla tamamlanmıştır ve şu anda Türkiye'ye 2023 adet ders oluşturma hedefiyle çalışmaya gönüllü olarak devam etmektedir. Dersler özel olarak Türkiye'de çalışan ve işverenlerin bilgi ve iletişim teknolojileri yoluyla mesleki gelişimlerinin desteklenmesine yönelik hazırlanmış olsa da, aslında bilgeis.net öğrenme portali öğrenmek isteyen herkese, her zaman açıktır.




İstanbul İşletme Enstitüsü

https://www.iienstitu.com/



Tanıtım videosu :

https://youtu.be/4HauH0-KdgA


2 yıldır aktif olarak kullandığım bir platform. Eğitimleri çok kalitelidir. Hocaları alanlarında uzmandır. Online sertifikası ücretsiz olup, kağıda basılı sertifikası 73 TL ücretlidir.

Enstitü Hakkında

İstanbul İşletme Enstitüsü, öğrencilerin yeni bakış açıları kazanması, mesleki becerilerini geliştirmesi ve belirli bir alanda uzmanlaşmaları için oluşturulmuş uzaktan ve örgün eğitim sunan kuruluştur. Bu fikri ve kuruluşu öğrenmeye istekli bireyler oluşturdu. H. Clausen öğrenmenin pahalı olduğunu söylüyor. Günümüz bilgi toplumunda bilgi çok değerli ve pahalıdır. Ancak parayla satılamayan ve parasal bir değeri olmayan öğrenme arzusu faaliyetlerimizin asıl amacını oluşturuyor. Biz öğrenme arzusunu herşeyin üstünde tutuyoruz. Yeni şeyler öğrenmeye istekli bireyler olduğu sürece bizler de yeni şeyler anlatmaya devam edeceğiz.
Kurulduğumuz günden bu yana aramıza yeni uzmanlar ve akademisyenler katıldı ve katılmaya devam ediyor. Kuruluş yılımız olan 2012 yılından bu yana birçok Sivil Toplum Kuruluşu ile çalışma yaptık. İşaret dili gibi toplumsal fayda yaratan eğitimleri destekledik ve gelecek hedeflerimiz arası ekledik. Özellikle uzaktan eğitim alanında ülke sınırlarını aşan bir aşamaya gelmek gelecek planlarımızda emin adımlarla yürümemizi sağlıyor.


Google Digital Dersler

learndigital.withgoogle.com

Tanıtım videosu: 



Yeni bir platform olup, şuan kendini geliştirme aşamasındadır. Sertifikalı sadece bir eğitimi var ama bir çok video eğitimi mevcuttur.


Hakkında

İnternet'te büyümenin ilk adımını attınız. Her gün binlerce insan ilerlemek için interneti kullanıyor, şimdi sıra sizde.Size özel hazırlanmış bu plan, rehberiniz olacak. Hemen başlayın ve dijital dünyanın avantajlarından nasıl yararlanabileceğinizi öğrenin. Eğitim yolculuğunuzdaki bu plana her zaman kaldığınız yerden devam edebilirsiniz.



Sadece Öğretmenler İçin ; 


eTwinning Online

Tanıtım videosu :

https://youtu.be/zgM7E42fG44


Eba ve eTwinning platformununu ortak çalışmasıdır. Bir çok eğitim mevcuttur. Öğretmenlere özeldir. Tüm eğitimler sertifikalıdır. Dili Türkçedir.

Hakkında

Şimdi eTwinning ile Tanışma Zamanı
Derslerinizi aynı şekilde anlatmaktan sıkıldıysanız,
Mesleki açıdan gelişmek istiyorsanız,
Öğrencileriniz derslerinizde daha etkin katılmasını istiyorsanız,
Farklı kültürlerden akranlar ile projeler yapmak istiyorsanız,
Sizin ve öğrencilerinizin yabancı dillerini geliştirmek istiyorsanız,
Teknolojiyi derslerinizde etkin biçimde kullanmak istiyorsanız






European Schoolnet Academy

Tanıtım videosu :

https://youtu.be/1-6zTMRp_Fo


Avruoa Birliğinin eğitim süresidir. Bir çok eğitim mevcuttur. Hepsi sertifikalıdır. Eğitim dili İngilizcedir.

Hakkında

Avrupa Okul Ağı Akademisi, ilköğretim ve ortaöğretim öğretmenleri ile diğer eğitim profesyonelleri için yüksek kaliteli ücretsiz kurslar sunan Avrupa'nın ilk MOOC (Massive Open Online Course) platformudur. Avrupa Okul Ağı Akademisi'nde, çeşitli konularda 3-8 hafta arasında süren bir dizi Masif Açık Çevrimiçi Kurs (MOOC) bulacaksınız.






eTwinning


Tanıtım videosu :

https://youtu.be/AgPOzyiGAB4


eTwinning platformu bir çok etkinliğe ev sahipliği yapmaktadır. Bunlardan biri mesleki gelişimdir. İçinde hem webinarlar hem de eğitimler mevcuttur. Hepsi sertifikalıdır. Öğretmenlere özel bir platformdur. Eğitim dili İngilizcedir.

Hakkında

Bu bölümde, eTwinning’in Avrupa seviyesinde sunduğu tüm Çevrimiçi Mesleki gelişim fırsatlarını bulabilirsiniz.
Öğrenme Etkinlikleri, bir konuya giriş yapmanızı sağlayan, fikirleri uyaran, becerilerinizi geliştirmenize yardımcı olan ve zaman açısından uzun dönemli bir bağlılık gerektirmeyen kısa, yoğun ve keyifli ders programlarıdır.
Çevrimiçi seminerler, sizlere çeşitli konularda öğrenme, konuşma ve tartışma fırsatı sunan bir saatlik canlı video iletişim oturumlarıdır.
Başvurmak ve bu etkinliklerin her birine katılmak için, etkinliğin ismine tıklayın ve talimatları takip edin. Bu fırsatları beğeneceğinizi umuyoruz.





Microsoft

https://education.microsoft.com/



Tanıtım videosu:

https://youtu.be/lSfWkvUvyZw


Özdem Ünal sayesinde keşfettiğim bir platformdur. Öğretmenlere özeldir. İçinde bir çok eğitim var. Eğitim dili İngilizcedir. Hem sertifikasyon sistemi mevcut hem de puanlama sistemi mevcut.

Hakkında

Bu alan Microsoft Office programlarını kullanarak öğrencilere  modern eğitim vermeyi amaçlayan bir platformdur. Aynı zamanda skype kullanarak dünyanın her tarafından öğrenci ve öğretmenleri proje yapmaya teşvik etmektedir.


Yorumlar