BEYAZ RÜYA

Beyaz Rüya - Yakup Cin

Bir Türkçe öğretmeni. Dokunduğu şeye değer katan insanlar grubundan. Ben onu köy çocuklarından kurduğu başarılı tiyatro oyunundan tanıdım. Iyi ki tanımışım. Tanıştıktan sonra 2016 yılında Gece kitaplığından çıkan Beyaz Rüya isimli kitabı olduğunu öğrendim. Hep gurur duydum. Işte karşınızda örnek bir öğretmen.

Çok üzülerek itiraf etmeliyim ki, kitabı okumak için ancak bu yıl fırsat bulabildim. Başladığım gibi bitti. Yazarını tanıdığın ve birebir iletişim de olduğum bir kitabı okumak daha keyifliymiş.

Ikinci itirafım , sıkı bir polisiye kitap okuyucusu olarak son sayfaya kadar yanlış tahminlerde bulundum. Yalnız kitaba sadece polisiye demek yazık olur. Bir şiir deryasından çıkıp kendinizi bir hikaye denizinde bulabiliyorsunuz. Felsefik notlar okurken bir anda kendinizi edebiyat dünyasında bulabilirsiniz.

Akıcı diliyle beni vuran kitap, bir çok alanda bana anektotlar verdi. Yazar bunları da nereden biliyormuş diye sorguluyorsunuz?

Kitabin adı gibi kitabı okurken ben de kendimi rüyalarda buldum.


Kitabın son sayfasına kadar asla tahmin edemeyeceğiniz bir kitap. Bitirdikten sonra elim ayağım titredi. Kendime gelemedim. Etkisinin de uzun süreceği kesin.







Yorumlar