Neden Ersağ ?

Neden Ersağ?

Hepimize bir çok network marketin sistemi teklifi gelmiştir,  ya üye olmuşuzdur, ya da bize mantıklı gelmemiştir.  Ben de bir kaç firmaya üye oldum ama hiç biri bana sıcak gelmedi, hiç biri bana cazip gelmedi. Çünkü boş vaatlerle ortaya çıkıp , hayatını adamanı istediler. Hatta biri bana yok artık dedirterek işi bırak,  ögretmenlikte  ne kazanıyorsun bile dedi!!! Kendisini buradan tebrik ederim.


 Ersağ da bu vaadlerin hiç biri yok, hatta ersağ bana gelmedi ben ona gittim. Çünkü doğal,  çünkü ucuz, çünkü kullanımı kolay. Neden olmasın?


Ben istedim kullanmayı,  kullandıkça şaşırdım,  şaşırdıkça kullandım,  2 ayda bu kadar şeye şahit olabileceğime inanamazdım.
Bir kere kimyasal ve bitkisel kavramını anladım,  hissettim,  yağ çöze ellerinle dokunabiliyorsun, eldivene gerek yok desem!!!


Banyonun domestossuz temizlenebileceğini öğrendim,  domatesun 1 damlasının 18 litre suyla durulanabileceğini öğrendim. Yani bizim banyoya boca ettiklerimizle beraber yaşadığımızı , soluduğumuzu öğrendim. 


Banyo wc ile hayatımda ilk defa banyo temizledim ve parlak musluklara kadınlar nasıl hayranlıkla bakıyorlarmış anladım.  Hatta daha ötesi temizlik yapmaya heveslendim hayatımda ilk defa :)))


Şu ara ne marka çıksa doğalım diye çıkıyor,  o yüzden biz anneler içindekiler uzmanı olduk, Ersağ'ın güzelliği icindekiler kısmında zararlı hiç bir şey yazmıyor.  Ayrıca bir marka düşünün internette hiç şikayeti yok, üstüne üstlük ekşi Sözlükte bile kötü yorumu yok!


Bu sistemde ihtiyacın olmayan hiç bir şey almıyorsun. İster kariyer yapıyorsun,  istersen sadece sağlıklı ürünler kullanıyorsun.


Ben çok memnunum. Iddaliyim temizlik yapacam ;) hatta ersağlılara diyorum ki, sizin evinizde gizli bir Ersağ robotu var, çünkü evler hep tertemiz :))))




Yorumlar