Aceleci Sinek Süte Düşer



Sevgili Eğitmen, hocaların hocası Gökhan Okçunun biricik ve ilk kitabı. Önce Gökhan Okçu'dan bahsetmek istiyorum, İzgören akademi diyince, ilk Şerif hocanın, ikinci Gökhan hocanın adını duyarsınız, kendisini tanıyorum ama eğitimine ilk defa liderlik kampında katıldım, muhakkak bir eğitimine katılın , pişman olmazsınız.

Ben bu kitabı 1 günde bitirebilecekken , okumaya kıyamadığım için 2 haftada bitirdim. Defalarca okuyacağımı bile bile, okumadım ki bitmesin diye. Ben bu hayatta çok az kitabı tekrar tekrar okumuşumdur (Ahmet Şerif hocanın kitapları ve Harry Potter) , Aceleci Sinek Süte düşer , baş ucu kitabım olarak , bu listeye girmeye hak kazandı.


Ben her ortamda (tuvalet dahil) kitap okuyabilen bir insanken, bu kitabi okumak için, sessiz ve sakin  ortamlar yaratmaya çalıştım. (15 aylık bebekle zor oldu ama oldu)





Yazarak, not alarak, düşünerek okudum. İnanılmaz akıcı olan kitap, akamadı, çünkü,  cümleleri bor kenara yazmaktan, kendi kendime uygulamaktan, her cümleyi dakikalarca düşünmekten okuyamadım.


Gökhan Okçu hocamız, son 5 yıldır beyin ile ilgileniyormuş. Araştırmaları sonucunda kendi oluşturduğu ilkeleri, alanında uzman kişilere onaylattıktan sonra bizle paylaşıyor. Her biri altın değerinde ve hayatta yaşadığınız bir çok olayın analizini bu sayede yapabilirsiniz.


Bu kitaptan bir çok hayat felsefesi çıkıyor ama en önemlisi 'Basit ama sürekli' . Düşünün günde 10 sayfa kitap okusanız, ama her gün, yılda 18 kitap eder. Bu felsefe hayatın her anında geçerli.

Soru sormanın önemini anlayıp, öğreniyorsunuz.

Tek bir yere katılmıyorum, enerjisi dolup taşan insanların enerjisi hareketlerinden geliyor demiş Gökhan hocam, ben çözdüm o işi, hayallerinden geliyor. Hayal çok olunca, hayale ulaşmak için enerji ve çalışmak gerekiyor.

Kitabın sonunda bir damla düşer gözümden, bir Can Yücel şiiriyle vedalaşırsın Gökhan Okçuyla.







Okuyun ,okutun!

Yorumlar