LİDERLİK KAMPI 2017

LİDERLİK KAMPI













İzgören Akademinin harika bir sosyal sorumluluk projesi. Bu yıl 3. sü yapılıyor. Katılımcılar Üniversite 3 ve 4. sınıf öğrencileri 800 başvurudan özel olarak seçiliyor. 25 kişilik bir ekip. Her biri birbirinden girişimci, her biri birbirinden pırıl pırıl gençlere İzgören akademi 5 gün liderlik eğitimi veriyor. Ben egitmen olarak katıldığım bu programın tüm eğitimlerine seve seve katıldım.



1. Gün
İlk gun sevgili Murat Şahbaz hocamız açılış yaptı, sımsıcak bir hava oluşturdu. Sonra tüm gün "Algı yönetimi" eğitimi vardı. Hocamız sevgili Gökhan Okçu 'ydu. Kendisinin daha önce hiç bir eğitimine katılmamıştım ama katılan herkesin kendisine hayran olduğunu biliyordum. Eğitim başladı, ve farklı, sunum yok, gözümüzü ayıramadığımız bir hocamız var. Konu algıya yönetimi, her şey ona bağlanıyor ama neler öğreniyoruz , neler. Kendi yorumuna göre, bilmediğimiz hiç bir şey öğretmedi ama bana göre bildiğimiz tek şey hiç bir şey bilmediğimizmiş. Ben kendime eğitmen dermişim ama daha bir fırın ekmek yemem gerekirmiş. Gökhan hoca beyin çalışma prensiplerinde, algı nedir, duygu nedir, düşünce nedir, bize çok güzel anlattı. Anlattıkları akılda kalabilene hoca denirmiş, Sevgili Selin Alemdar'ın sözüymüş, Gökhan Hocam paylaştı, o zaman Gökhan hoca hocaların en kralı ( Şerif hoca hariç) .


2. Gün
Salih Özgür hocamızla Takım çalışması eğitimi aldık. Oyunlar eğlenceli ve verimliydi. To do list yapmamızı ödev verdi. To do list, yapacaklar listesi, ben üniversiteye başladığım 2006 yılından beri yapıyorum. Sürekli güncelliyorum. En güncel listem 42 kalemlik bir liste 27. satirdayım.

3. Gün
Gaye Önsel hocayla İş arama teknikleri vardı. En belirgin tarafı SWOT analiziydi. Swot analizi Güçlü ve zayıf yönlerimizi, fırsatlar ve tehditlerimizi yansıtan bir tablodur. Bu tabloyu profesyonel koçlar yorumladı, genç arkadaşlara yol gösterdi.

4. Gün
Hilal Doğmuş Sunum Tekniklerini
Ben Hilal hocayla tanışana kadar sunum teknikleri nedir bilmiyormuşum.Harika bir eğitimdi.Teknik bir sunum olmasına rağmen sıkılmadık.

5.Gün
Akif Aktuğ Liderlik
Son gün Liderlik eğitimiyle bitirdik.Akif hoca daha tanışmadan benim yoluma ışık tutan bir adamdır. Polikartlarla çocuklara değerler eğitimi aşılayan bir polistir kendisi. O proje hep yoluma ışık tutar. Çarpıcı örneklerle sistem liderliğini öğrendik.


Liderlik kampına katılan gençlerin hepsinin hayatı değişti. Bundan sonra hayatlarına farklı gözle bakacaklar. Eminim ülkemize katkıları çok büyük olacak.

Son yaptığımız etkinlik birbirmize düşüncelerimizi yazmak oldu,  harikaydı.

İzgören akademiye ve Murat Hocamıza çok teşekkür ederim.


Yorumlar