HAKSIZLIKLARA TAHAMMÜL EDEMİYORUM ARTIK

HAKSIZLIKLARA TAHAMMÜL EDEMİYORUM ARTIK






15 yaşında çocukların ölmesine dayanamıyorum artık. Sonra o çocukların siyaset malzemesi olmasına dayanamıyorum. O çocukların bizim çocuğumuz olarak görülmemesine, senin çocuğun, benim çocuğum denilmesine de tahammülüm kalmadı.


Ölenler bizim çocuğumuz, hiç hak etmediler. Ölmesin çocuklar, şeker de yiyebilsinler demiş Nazım Hikmet Ran.


Ölmesin çocuklar, anneler daha çok sarılabilsin. Ölmesin çocuklar, anaların gözyaşı dinsin.


Bir ülkeyi tanımak istiyorsanız, insanların nasıl öldüğüne bakın demiş Albert Camus. Çocukların nasıl, niye öldüğüne bakın!!!


Çocuklar babasız da kalmasın, şehit konmasın babalarının adının yanına ya da beklemesinler suçsuz babalarını ceza evleri kapısında.



Hani duman diyor ya ölüm gibi bir şey oldu ama kimse ölmedi. Suçsuz babaların mahkemesi de öyle okuyor, ölüm gibi bir şey oluyor ama kimse ölmüyor.


Ölmesin çocuklar, seker de yiyebilsinler, babalarına da sarılabilsinler. Anneler daha fazla öpüp koklasın evlatlarını.

Daha fazla gözyaşına, daha fazla ölüme tahammülüm yok artık!!!

Yorumlar