DANGAL


BİR AAMİR KHAN FİLMİ

Avare filminden sonra Türkiye sinemalarına girebilen ilk Bollywood filmi. Biz bunu internetten izledik diyorsanız, Aamir Khan filmlerini takip ettiğiniz için teşekkür ederiz ama ona sinemada destek olmadığınız için  teşekkür edemeyeceğiz ve bu filmleri sinemada izlemediğiniz için de şanssızsınız. Öncelikle Dangal filmi tüm seanslarda 8 lira. Ayrıca 3 saatin nasıl geçtiğini anlamayacağınız bir film. Gerçek bir hikayeyi getiriyor ekrana. Ben bu filmi izlerken Aamir Khanla gurur duydum aynı zamanda Türk sineması dünyamız adına çok üzüldüm. Aamir Khan ne kadar başarılı ise biz de o kadar başarısız.

Filmin konusu 2 tane kızı olan babanın, kızlarının sporda başarılı olmaları için çabası. Daha fazla filmin konusundan bahsetmeyeceğim çünkü film eleştirisinde film anlatılmaz, daha fazlası için izlemeniz gerekir. Film o kadar çok mesaj veriyor ki, nereye konsantre olacağınızı şaşırıyorsunuz. Kızların başarısından, spor dünyasına, toplum baskısından, maddi sıkıntılara , bu mesajların hepsini alabilirsiniz. Filmde aksiyon olmayan tek bir sahne yok. Tabiri caizse hop oturup, hop kalkıyorsunuz. Ben eleştirel gözle izlediğim halde filmde bir hata bulamadım. Oyunculuktan , senaryoya bir tane hata yok. Her şey üzerinde düşünülmüş, her şeyde emek var.

Aamir Khan'ın bu film için 36 kilo aldığını eklemeden geçemeyeceğim. Hiç bir şeyini riske atmıyor. 

Filmi izlerken kendinizden geçecek ve kendinizi filmin içinde bulacaksınız.

Filmin müzikleri harika. Bildiğiniz albüm gibi dinlemeyi düşünüyorum. Hint filmlerin hepsinin müzikleri güzel diye düşünüyorsanız, daha Dangal filminin müziklerini duymamışsınız demektir. 
Lütfen dinleyin.


Yorumlar