TEŞEKKÜRLER ÖĞRETMENİM



Bir çocuk için en büyük mucize, küçükken iyi bir öğretmene denk gelmesidir ! Aamir Khan








Bir eğitimde sordular, sizin aklınızda kalan , sizi etkileyen kaç öğretmeniniz var, diye. Herkesin 1 , en fazla 2 ismi varmış ve yapılan araştırmalar bu sayının Türkiye genelinde böyle olduğunu söylüyorlar. Herkes cık cık derken, ben 5 dedim, sonra 10 dedim, şuan düşününce 15 i görürüm. Herkes şaşırdı, sonra düşündüm onlar sayesinde ben bugün buralardayım.



Anasınıfı öğretmenimin bize hiç kızdığını hatırlamıyorum. Onun hep sevgi dolu hatırlıyorum. İlkokul öğretmenim Sevgili Sevtap Tunalı , bize ilk Atatürk sevgisini öğretti. O kadar sağlam ki temelim kimse sarsmadı. Sevtap öğretmenim öyle bir rezerve yapmış ki , Ortaokul, lise hep oradan yedim. Çalışmadan başarılı oldum. Ortaokul, kendimi bulduğum yıllardır, sevgili öğretmenim Yusuf İpekçi, bana Anadolu Lisesinin yolunu açtı, Sevgili öğretmenim Sevim Dumlu harika bir İngilizce öğretmeni olarak, mesleğimi belirledi. Yusuf öğretmen daha ortaokulda bize renk körlüğü testi yapmıştı, sonra  insanlar işlere giremediler, renk körü olduklarını bilmeden.
Ticaret öğretmenimiz, Zeliha hoca, kitap okumanın önemini anlattı. 6. Sınıf öğrencisine kadın ve erkek beyninin farkını anlatmıştı, 30 yaşındayım, tekrar gündeme geldi bu konu.



Liseye geldim, sayamayacağım çok öğretmenim hayatıma yön verdi. Emre hoca, Hasan hoca, Ercan hoca, Ümran hoca, Azize Hoca, Necmettin hoca, Abdullah hoca, Cahit hoca.
Hasan hocam, hakkınızı iyi bilin derdi, çok işime yaradı, kim ne derse dersin yönetmeliğimi ezbere biliyorum, ne hakkım ne değil biliyorum. Hocalarımdan, insana değer vermeyi, sevilmeyi, anlayışı öğrendim.



Aynı zamanda dershane öğretmenlerim hem öğretim hem eğitim verdiler bize. Hala adlarını duyduğumda gözlerim parlar. Talip hocam, Necdet hocam, Ulvi hocam, Serdar hocam, Bülent hocam, Serkan hocam, Arzu hocam, Cevdet Hocam... Hala güzel işler yapıyorlar. Alanlarında mükemmeller.
Sonra Üniversitesi birinci sınıfımda ,hayatıma ışık veren yıldızımı buldum, Ahmet Şerif İzgören. Ne zaman umutsuzluğa kapılsam, kitaplarıyla aydınlanıyorum.


Demek ki,  ben bu güzel insanlar sayesinde bugün pes etmiyorum, kitaba doymuyorum.Bilgimin zekâtını veriyorum. Öğrencilerimi seviyorum, seviliyorum.




Bir çocuk için en büyük mucize, küçükken iyi bir öğretmene denk gelmesidir ! Benim Mucizem birden fazla, iyi ki onlara denk gelmişim.Unuttuğum adını anmadığım varsa affetsinler beni.Hepinizi çok seviyorum.

Yorumlar

  1. Selamlar, 1988 yıllarında Mersin'de benim de öğretmenim Sevtap Tunalı idi. Acaba aynı kişiden mi söz ettiniz.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder