ATATÜRK'E BORCUMUZ VAR!!!





ATATÜRK'E BORCUMUZ VAR!


Eğer bu ülkede nefes alıyorsak, elhamdülillah müslümanız diyebiliyorsak, Türkçe konuşuyorsak, Türküz , Kürdüz, Girit göçmeniyiz, diyebiliyorsak , o zaman Atatürk'e borcumuz var. O olmasaydı, Türkçe değil hangi ülkenin sömürgesiysek onun dilini konuşacaktık, o olmasaydı muhtemelen hristiyan olacaktık, bakınız sömürge ülkeler, muhtemelen sömürge ülkenin milletini benimseyecektik, atalarımız Türkmüş ama ben Fransızım, İngilizim, Almanım diyecektik.


Eğer bu ülkede nefes alıyorsan Atatürk'e borcun var. O bu millete çok güvendi, o gençliğe çok güvendi, o bu ülkenin çocuklarına ,köylülerine, öğretmenine çok güvendi. Bir insan düşünün ki; tüm hayalleri ülkesi ve milleti hakkında olsun. Tek derdi, ülkesini medeniyete yükseltmek olsun.


Bizim sana borcumuz var Atam. Ne mutlu ki bana öğretmenlerim bunu öğretti. Bana ne mutlu ki ; bunu bilerek görevimi yapıyorum.


8 yıllık öğretmenim, 11 yıldır sosyal sorumluluk projesinde çalışıyorum. Ben sana borcumu ödüyorum ama anlamıyorlar Atam. İnsanlar neden dur durak bilmeden her işe el attığımı çözemediler.



Devlet öğretmenisin dersini anlat çık dediler, çıkamam Atam sana borcum var, her bulduğum çocuğa önce seni anlatıyorum, sonra bu ülkenin unuttukları değerleri anlatıyorum. Köy köy gezip, ailelere çocuklarını anlatıyorum.
Durmadan öğreniyorum, öğretiyorum, çünkü sen "Türk, çalış , öğün, güven." dedin.



Hangi cemaattensin, seni müdür mü zorluyor, kaç para alıyorsun dediler, bu ülke için çalışıyorum, bilgimin de zekatını veriyorum dedim anlamadılar Atam.
Ne kadar yıldırmaya çalıştılar, anlatamam, yılmam. Benim hayat hedefim Öğrenmek, öğretmek olmuş, benim hayat hedefim küçücük çocuklarımın hayatlarına dokunmak olmuş, YILMAM!!!




SANA BORCUM VAR ATAM, ÖDEYEBİLİRSEM NE MUTLU BANA!!!
Herkesin sana borcu var Atam.

Yorumlar

Yorum Gönder