YAŞAMAK GÜZEL ŞEY

YAŞAMAK GÜZEL ŞEY






izleyin, izlettirin, Müfit Saçıntı, yine harikalar yaratmış, sorgulamadan takip ettiğimiz, Müfit Saçıntı, yine yine ve yine muhteşem bir film çekmiş.
Film eleştirisi, filmi anlatmak değildir, ben filmi anlatmayacağım. Eleştiri olumlu da olabilir, bu filmde olumsuz eleştirebileceğim tek bir an bile yok.
Fragramanını izlemedim, hatta afişine bile bakmadım, çünkü Müfit Saçıntı yapıyorsa, güzel yapıyordur, Müfit Saçıntı çekiyorsa, vardır bir bildiği.
Filmi defalarca daha izleyebilirim, uzunca süredir hiç bu kadar ağlamamıştım, uzunca süredir hiç bu kadar gülmemiştim, ikisi aynı anda ,yeni bir tür duygusal komedi. Hatta ve hatta insan olduğumu uzunca süredir bu kadar hissetmemiştim.
İş kolikliğimizi, telefon bağımlılığımızı anlatırken, aslında bize ayna tutuyor, ve bize durun diye bağırıyor film. Kendinize gelin ve yaşamak güzel şey diyor.
Filmin her köşesinde telefonlar göreceksiniz ve mideniz bulanacak gerçek hayatı unutarak.
Filmde utanmasam not defterimi çıkarıp not alacaktım, dvd si çıktığı an bunu yapacağım ve defalarca izleyeceğim.
İzleyin İzlettirin.

Yorumlar